גלו עוד

סטודיו SO

שלומי אוחנה,נעים להכיר.

מעצב פנים בוגר HIT,בעל תואר ראשון בעיצוב פנים B.design.
בעליו של סטודיו SO -עיצוב פנים והדמיות ועם ניסיון של כעשור בתחום המסחרי והפרטי.

אשמח להכיר אתכם יותר ולהבין כיצד נוכל יחדיו לשפר את חייכם בבית וחוויית לקוחותיכם בעסק.

צרו קשר

המשרד כחממה

המשרד הוא המקום שבו אנו מבלים את רוב שעות היום שלנו. זהו המקום שבו אנו עובדים, יוצרים, מתקשרים עם עמיתים ומשפרים את החברה.
בשנים האחרונות, חל שינוי משמעותי בעיצוב משרדים. הם כבר אינם עוד סתם חדרים עם שולחנות וכיסאות. הם הפכו להיות חללים מעוצבים, נוחים ומזמינים, אשר תורמים לטיב העבודה, לבריאות העובדים ולתרבות הארגונית. במקרים רבים גם החלל הציבורי של המשרד הפך לחלק משטח העבודה וישנם הרבה אזורים פתוחים לעבוד בהם מחוץ לארבעת קירות המשרד המוכרים.
אנו רואים את חללי העבודה כחממה לטיפוח וצמיחת העובדים שלכם אשר בסופו של יום מניבים לכם פירות רבים.

חלל משרדים מעוצב בשדרות רוטשילד ת"א
עיצוב חלל משרדים להשכרה מיינדספייס סניף רוטשילד ת"א. בשיתוף אדר' מיכאל אנקווה

עיצוב משרדים כיום

עיצוב המשרדים כיום מתחיל בתכנון מדויק, אשר מחייב הבנה עמוקה של הצרכים הספציפיים של הארגון והעובדים. מעצב משרדים מקצועי יבצע מחקר מעמיק, על מנת להבין את הצרכים של העובדים, את המאפיינים הייחודיים של הארגון, ואת האווירה הרצויה במשרד.
מעבר לכך, נדאג לעצב את כל סוגי האלמנטים והחללים במשרד מעיצוב חדר הישיבות , חדר המנכ"ל ושאר החדרים ועד דלפק הקבלה, מטבחון, מעברים ושטחים פתוחים.

עיצוב משרדים נחשב להשקעה חשובה בתחום העיצוב המסחרי כיון והעיצוב בחלל העבודה שלכם מניב תשואה כפליים. הן בשיפור הנכס והתשואה שלו עצמו אבל גם בנכס הכי חשוב לחברה – העובדים. עיצוב משרדים איכותי יכול לתרום ל:

 

  • שיפור פרודוקטיביות העובדים: מכירים את זה שאתם עובדים ועובדים ומספיקים הרבה ולא שמים לב לזמן? אז זה בגלל שאתם נמצאים בזון ובמקסימום פרודוקטיביות. המצב הזה מגיע כשהתנאים הסביבתיים נוחים ועוזרים לכם להתמקד בעבודה שאתם מבצעים בצורה הטובה ביותר.
  • שיפור שביעות רצון העובדים: מחקר שנערך על ידי חברת Leesman מצא כי עובדים בסביבת עבודה מעוצבת מרוצים יותר מעבודתם ומעסיקים שלהם. המחקר מצא כי הסיבה לכך היא שבסביבה עבודה מעוצבת, העובדים מרגישים יותר מחוברים לארגון ופחות לחוצים.
  • משיכה והחזקת עובדים איכותיים: משרדים מעוצבים יכולים לעזור לארגון למשוך ולשמר עובדים איכותיים, אשר מחפשים מקום עבודה יצירתי ומזמין. מחקר שנערך על ידי חברת Glassdoor מצא כי 70% מהעובדים אמרו שהם אפילו היו מוכנים לקבל שכר נמוך יותר  במידה וזאת כדי לעבוד בחברה עם סביבת עבודה מעוצבת.


מה זה בכלל סביבת עבודה מעוצבת?

אז זה לא רק יפה. זה בעיקר מה נכון לכם, לחברה שלכם.
התוצאה יכולה להשתנות מחברה לחברה בהתאם לאופי החברה ועובדיה וגם בהתאם למיתוג ותחום העיסוק שלכם.
זה בעיקר הרבה מחשבה על איך להשפיע על צרכים, רגשות ותחושות העובדים במשרד.
איזה אווירה נשדר להם, איך אפשר לגרום להם להגיע ולצאת נינוחים יותר מהמשרד (פיזית ונפשית), איך אנחנו מחברים בין העובדים השונים או מצד שני איך נייצר הפרדה (במידה ונדרשת כזאת), איך אנו משפרים את היצירתיות שלהם ובדגש על פתרונות חדשים לחברה, איך אנו מחברים את העובדים רגשית למותג ולערכי החברה שלנו, האם הם נדרשים לפרטיות בעבודה או שמא רעש ואנרגיה גבוהה נדרשת להניע אותם, האם הם מקבלים לקוחות והאם הם אולי עובדים בקבוצות?
וכמו שאנחנו מעצבים בית ללקוח כך אנחנו מעצבים משרד. כבית אחד גדול למספר רב של דיירים השונים האחד מהשני אך מרכיבים משפחה אחת גדולה.

לכן אנו רואים את חלל המשרד כבית שני לעובדיו. וכמו בעיצוב הבית, אנו מרגישים כי על עיצוב המשרד להיות נוח, מזמין ובטוח ובדגש על פונקציונלי. עיצוב משרדים פונקציונלי יאפשר לעובדים לעבוד בצורה יעילה. זה כולל את התאמת החלל הפיזי לצרכים של העובדים, כגון גודל החללים, חלוקת החללים, ודרכי התנועה.לדוגמה, אם מדובר במשרד של חברת הייטק, חשוב ליצור אזורי עבודה משותפים גדולים, אשר יאפשרו לעובדים לעבוד יחד בצורה יעילה. כמו כן, חשוב ליצור אזורי עבודה שקטים, אשר יאפשרו לעובדים להתרכז בעבודה שלהם.

על סוגי משרדים שאנחנו מעצבים

ניתן למצוא היום בעולם המשרדים מספר תחומי עיסוק ששמים דגש על סביבת משרדים מעוצבת.
הנה כמה דוגמאות:

 

  • משרדי הייטק: תכנון ועיצוב משרדי הייטק יאופיינו בדר"כ בסביבת עבודה צעירה ודינמית, כזאת שמעריכה יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה, חללי עבודה פתוחים ומשותפים לצד חללים שקטים וקטנים לפגישות זום אישיות ואזורי עבודה לא רשמיים.
    לרוב נמצא בהן גם חללי פנאי כגון חדר מוזיקה, משחקים ומנוחה לטובת רענון העובדים לאורך שעות העבודה הארוכות.בנוסף, בחברות ההייטק שמים דגש על עיצוב המשרדים שלהם מתוך הבנה כי חלל המשרדים הינו כרטיס הביקור שלהם עבור גיוס עובדים וגם משקיעים לטובת צמיחת החברה.
    בעיצוב משרדי הייטק – נרצה בעיקר ליצור איזון בין חיי העבודה לבין תרבות הפנאי והחברתיות במשרד וגם לשקף את החזון של החברה לטובת גיוס עובדים ומשקיעים.

 

  • משרדים להשכרה: עיצוב משרדים שיתופיים להשכרה לרוב פונים לקהל אשר בתחילת דרכו העצמאית ו/או לא מעוניין להתחייב לחלל עבודה אחד לאורך זמן. במשרדים יהיו מספר סוגי עמדות עבודה, החל משולחן בחלל הפתוח ועד מתחם משרדים משותף לחברה עם מספר עובדים. העיצוב הכולל יכול להשתנות ע"פ מיקוד הקהל אליו אנחנו פונים כגון:מתחם משרדים עבור עורכי דין ורואי חשבון יאופיין בחללים אישיים ודיסקרטיים יותר לעומת מתחם משרדים הפונה לחברות סטארטאפ בהו נרצה לתת מקום לחללים משותפים ליצירת שת"פים בין חברות שונות או החלפת רעיונות ופיתוח עסקי הדדי.
    בעיצוב כל חללי העבודה המשותפים להשכרה – נרצה לאפשר חלל דינמי לשוכרים בו יוכלו למצוא את החלל המתאים להם ע"י מתן אפשרויות להשכרה מגוונות ומותאמות לאופי העבודה שלהם.

 

  • משרדי מטה חברה: עיצוב משרדים אשר שייכים לחברה מסוימת ולה חללים מסחריים נוספים כגון חנויות רשת נעליים או מוצרים אותה היא מוכרת יאופיינו במיתוג מאוד מדויק עם רפרנסים עיצוביים למוצריה אשר יקשר את חלל משרדי החברה אל שאר עסקיה ו/או מוצריה ובכך למעשה יהוו המשרדים מעין בסיס עבור העובדים. בדר"כ תכנון המשרדים יהיה מסורתי יותר ויאופיין שבחלוקת משרדים אישיים ע"פ תפקידי החברה השונים, חדר ישיבות ראשי , מטבחון ושואורום עבור מוצרי החברה שונים. באם נדרש אז ניתן להוסיף גם אזור מחקר ופיתוח עבור מוצרי החברה.
    בעיצוב משרדי חברות אלו נרצה ולשקף את המיתוג העסקי שלהן  ולזקק את די.אנ.איי החברה הן מבחינה עיצובית והן מבחינת אופי החברה (כגון: חברה משפחתית, חברה היברידית, חברה מפתחת, יצרנית או יבואנית ועוד…) ועד שיטות העבודה בה והיחסים בין המחלקות השונות.

עובדים קצת אחרת

ישנם מספר תחומי עיסוק אשר להם צרכים שונים במעט משאר המקצועות החופשיים והם דורשים התייחסות ופתרונות עיצוביים ותכנוניים אחרים כגון משרדי עורכי דין ו/או רואי חשבון להם אנו נדרשים לספק חללי עבודה דיסקרטיים יותר מהרגיל וגם אקסקלוסיביים יותר.
גם עיצוב משרדי מכירות באתרי בנייה יאופיינו בעיצוב מאוד יקרתי אך עם זאת תהיה שם מחשבה רבה על זמניות הפרויקט ועיצובו במגבלת המבנה הנייד בו הוא מוקם.
בכל המשרדים אותם נדרש לתכנן, נבחן קודם את מהות החברה שלכם ואופי עובדיכם ונתאים לכם את התכנון הפונקציונלי והעיצוב המדויק ביחס לחלל אותו תרצו לעצב. וכל זאת כדי שחברתכם תמשיך לצמוח ולממש את חזונה העסקי בצורה המיטבית ביותר.

 

 

אם יש לכם תחושה שהמשרדים שלכם כבר לא משקפים את המהות של החברה שלכם, או שהגדלתם את מצבת העובדים והחלל כבר לא מתאים, או שפשוט עברתם למשרדים חדשים ואתם צריכים ליווי בשיפוץ – זה המקום והזמן ליצור קשר. דברו איתנו ונגיע אליכם לפגישת אבחון כדי להבין אתכם טוב יותר.

 

דילוג לתוכן